Понеділок, 08.03.2021, 06:28Вітаю Вас Гість | RSS
Чаусівський НВК №1
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2012 » Серпень » 14 » В очікуванні 1-го вересня. Частина 2.
17:35
В очікуванні 1-го вересня. Частина 2.

Фізкультхвилинка

3.     Підготовча робота до складання казки 

4.1. Визначення значення сонечка

- Ви щодня зустрічаєтеся із сонечком, але не задумувалися, яке його значення для життя на Землі. Сонечко почуло, що ви про нього заговорили, йому дуже захотілося до вас у гості. 

(З'являється  сонечко)

-         Воно  мені щось шепоче. Йому дуже хочеться почути казочку про себе.

-         Погляньте на нього. Яке воно?

-         Що ж дає Сонечко людям, рослинам і тваринам?

-         Давайте за схемою  дамо відповідь на запитання.

І_______  ________ ________  _  ________.

Сонечко дає тепло і світло.  Багатство і красу. Здоров'я і життя .

-         Ми вже сказали, що сонечко добре. А чи можна сказати, що воно щедре? (Воно ділиться своїм теплом , світлом)

4.2.         Визначення  казкового героя

(Грамзапис  звуків синички )

-         Послухайте, до нас на урок  завітав  ще один гість – це чарівна пташка. Її спів можна почути навіть взимку, коли навкруги все скував лютий холод. А що це за пташечка, ви дізнаєтеся, коли розгадаєте ось такий непростий кросворд.

               Солов’ї        

      сороки

Жайворонки

Горобчики

               Чапля

     Ластівка

     Ворона

1. Ілюстрації птахів.

2.  Загадки.

Слова правильно ви розселили.

Похвалю вас.  Заслужили .

-         То спів якої пташки ви почули?

-         Хто завітав до нас сьогодні?

4.3. Звуковий аналіз слів

- Хлопчики викладають звукову модель слова   «сонечко»

- Дівчатка – слово «синичка».

4.4.Актуалізація опорних знань про птахів

-         Розгляньте таблицю «Зимуючі птахи». Чи є серед них синичка?

-         То синичка зимуючий чи перелітній птах?

-         За якими ознаками ми можемо впізнати цих птахів? (Жовта грудка)

-         А чому синички не відлітають у теплі краї?

Завдання з використанням евристичної бесіди:

- складання діалогу від імені двох синичок, які зустрілися в цю лиху годину.

 - Які почуття у вас викликала розповідь пташок?

 - Що ви вирішили для себе?

(Висновки роблять самі діти)

 

4.5.Розповідь учителя  про синичку

Синичка – одна з представників зимових птахів. Вона найщиріший друг людини. У садах, де живуть синички, ніколи не буває шкідників. Вона, хоч і маленька, але буває за день з’їдає стільки шкідників, скільки важить сама. Тому синичок, як і інших пташок, треба оберігати. Взимку, коли пташкам голодно і холодно, потрібно будувати для них годівнички. Насипати туди насіння, крихт хліба. Для  синичок дуже шкідливо вживати м'який хліб. Від цього вони можуть загинути. Тому  їх можна підгодовувати сухим кормом.

 

4.6. Хвилинка фантазії  в парах

„Яка пташка зустрілась мені вранці? (Розповіді дітей).

4.7. Підбір влучних виразів

-         Погляньте ще раз на екран телевізора  і скажіть, яка синичка? (вертлява, співуча, жовтогруда, метушлива)

-         Яка вона за розміром ? (маленька, невеличка)

-         Яке в неї забарвлення пір'я? (грудка жовтенька, з білою смужечкою, крильця і голівка – синенькі, хвостик –зелененький)

4.8.   Робота над  ілюстрацією

-         Розгляньте ілюстрацію. Кого зображено на  ній?

-         Яким ви бачите сонечко? (добрим і привітним)

І_________    ________ _ __________ .

-         Що воно робить вдень і вночі ? (вдень – гуляє, а вночі – відпочиває)

І________ ______ ________ , а ________ - __________  .

-         Кого побачило сонечко на снігу? (синичку)

­­­­­­­­­­­­­І_______ _______ __ _______  _________  .

-         Якою вона була? (сумною , невеселою)

І________  ______ ______   .

-         Що зробило Сонечко? (Воно погладило  синичку по голівці.)

І________  __________  _______ __ ________ .

-         Якою  стала синичка?  (Синичка стала веселою.)

І_________   _________  __________ .

-         Чому її  було весело і радісно? (Сонечко обняло її своїм промінням.)

І________ ________  __ _______  _________.

-         Що зробило Сонечко і Синичка? (Вони подружилися.)

І________  __________ .

-         Що сталося з того часу? (Синичка співає веселі пісні  для сонечка.)

І_______  ________  _________  _________  __ __________ .

4.9.   Гра – відпочинок «Сонце сходить» - «Сонце заходить».

5.            Складання колективної казки.

  5.1. Слово вчителя

-         Ви відпочили вже малята, час нам казочку складати.

-         Тепер перевіримо: уважні ви, чи ні?

-         Хто тему уроку повторить мені? (Складання казочки про Сонечко і Синичку)

-         А якими словами починаються казки?

-         Хто має бажання розпочати добру казочку?

5.2. Гра «Жива казочка».

Зразок казки.

Жило-було сонечко. Воно було добрим і привітним. Вдень воно гуляло по небу, а ввечері – спочивало за високою горою.

Переглядів: 2423 | Додав: Lavr | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту